Články
Controlling & Finančná analýza | Kalkulácie a cenotvorba
Promotion v FMCG: firmy posadnuté objemom, zabúdajú na zisk
Pri výbere SKU a výšky zľavy berie cenovú elasticitu do úvahy menej ako pätina firiem, polovica firiem vstupuje do promo akcií bez poriadne zadefinovaného cieľa
13.04.2015 | Simon-Kucher & Partners
Controlling & Finančná analýza | Kalkulácie a cenotvorba
Cenové vojny (2)
Tri otázky, ktoré treba zvážiť predtým, ako sa rozhodnete dorovnať cenu
01.04.2015 | CFO.sk
Controlling & Finančná analýza | Kalkulácie a cenotvorba
Ako nepodľahnúť v cenovej vojne s konkurenciou (1)
Stratégie, ako sa nenechať vtiahnuť do znižovania cien a čo robiť, ak sa cenovému stretu s konkurenciou nedá vyhnúť
27.03.2015 | CFO.sk
Controlling & Finančná analýza | Kontrola nákladov
Mondelēz ušetrí na režijných nákladoch 2 % tržieb
Potravinársky koncern ušetrí 700 mil. USD tým, že resetuje nákladové rozpočty podporných aktivít
25.02.2015 | CFO.sk
Controlling & Finančná analýza | Plánovanie
Maersk Group: 48 miliardová firma funguje bez rozpočtu
Dánsky konglomerát založený pred 110 rokmi uprednostnil flexibilitu pred rigídnosťou a politikárčením
19.02.2015 | AFP
Controlling & Finančná analýza | Kalkulácie a cenotvorba
Máte problém zvýšiť ceny? Vitajte v klube.
Cenová konkurencia je všade, najrýchlejšia cesta z pekla vedie cez inovácie
17.02.2015 | Simon-Kucher & Partners
Controlling & Finančná analýza | Plánovanie
Nemeňte to číslo v pláne
Manažment robí manuálne úpravy do 75 % plánov, ktoré dostane na stôl, výsledná oficiálna verzia je často horšia, ako jednoduchý výhľad pripravený absolventom
16.02.2015 | SAS
Controlling & Finančná analýza | Kontrola nákladov
CEB: režijné náklady sa správajú inak, ako v minulosti
Podporné oddelenia dnes trávia oveľa viac času špecifickými aktivitami s vyššou pridanou hodnotou a nákladnou podporou zvyšku organizácie, čo má významný vplyv na ich náklady
14.01.2015 | CEB
Controlling & Finančná analýza | Reporting
Zmeny pri podávaní Všeobecného podania pre Finančnú správu od 1. 1. 2015
Informácia o podávaní tlačív cez všeobecné podania pre Finančnú správu
13.01.2015 | Finančná správa SR
Controlling & Finančná analýza | Finančná analýza
Customer Lifetime Value (2): zvýšenie ROI z marketingových investícií (príklad z praxe)
Máte nadpriemerný príjem, finančné vzdelanie, a vaša banka vám napriek tomu každý mesiac ponúka výhodný spotrebiteľský úver za 9 % p.a.? Vitajte v klube nepochopených zákazníkov.
12.01.2015 | CFO.sk
Controlling & Finančná analýza | Finančná analýza
Customer Lifetime Value: ziskovosť zákazníkov inak
Koncept CLV – celoživotnej hodnoty zákazníka – umožňuje lepšiu alokáciu podnikových zdrojov na tých zákazníkov, ktorí majú najväčší ziskový potenciál
07.01.2015 | IMA
Controlling & Finančná analýza | Pracovný kapitál
Kontroling pohľadávok – excelový nástroj na stiahnutie
Excelový súbor na sledovanie pohľadávok a platobnej disciplíny zákazníkov na agregovanej a individuálnej úrovni
05.01.2015 | CFO.sk
Controlling & Finančná analýza | Finančná analýza
Využitie analýzy dát na zvýšenie pridanej hodnoty finančného kontrolingu
Finančné oddelenie môže posunúť svoje služby a reporty z úrovne „konštatovania“ na úroveň „prečo a čo s tým ďalej“
05.12.2014 | IMA
Controlling & Finančná analýza | Kontrola nákladov
Koľko nás v skutočnosti stoja reklamácie a vrátený tovar
Skutočné náklady sú podstatne vyššie, ako to, čo vidíme vo výkazoch
02.12.2014 | CFO.sk
Controlling & Finančná analýza | MS Excel
Zobrazovanie KPI pomocou dashboardového grafu
Vizuálne prehľadné porovnanie dosiahnutých a plánovaných hodnôt KPI plus šablóna v MS Excel
26.11.2014 | CFO.sk