Monitoring & Zdroje
Vážení užívatelia, od apríla 2015 bola zrušená bezplatná služba denného ekonomického monitoringu. Zasielanie noviniek zo sekcie Daňových aktualít formou newslettera zostáva zachované.
Dátum | Popis | Typ | Zdroj | Oblasť | Podoblasť | Jazyk | Prístup |
---|---|---|---|---|---|---|---|
16.3.2015 |
Učebnicová teória dobieha automobilky v EurópeVýrobcovia automobilov pre masový trh - ani luxusné prémiové vozy, ani najlacnejšie produkty - zúfalo bojujú o trhový podiel, ale stále zostávajú "trčať" niekde uprostred. PSA, Renault, Fiat, GM/Opel a Ford stratili od roku 2006 na európskom trhu spolu 10 % podiel, čo predstavuje viac ako milión vozidiel. Aktuálne hľadajú svoje miesto na trhu, napr. Fiat chce preraziť cez Maserati a Jeep SUV, a Opel sa chce pozicionovať ako výrobcom športových high-tech vozidiel za rozumnú cenu. |
Článok |
Financial Times |
Stratégia & Financovanie |
Stratégia |
AJ |
Obmedzený |