Monitoring & Zdroje

Vážení užívatelia, od apríla 2015 bola zrušená bezplatná služba denného ekonomického monitoringu. Zasielanie noviniek zo sekcie Daňových aktualít formou newslettera zostáva zachované.

Dátum Popis Typ Zdroj Oblasť Podoblasť Jazyk Prístup

16.3.2015

Učebnicová teória dobieha automobilky v Európe

Výrobcovia automobilov pre masový trh - ani luxusné prémiové vozy, ani najlacnejšie produkty - zúfalo bojujú o trhový podiel, ale stále zostávajú "trčať" niekde uprostred. PSA, Renault, Fiat, GM/Opel a Ford stratili od roku 2006 na európskom trhu spolu 10 % podiel, čo predstavuje viac ako milión vozidiel. Aktuálne hľadajú svoje miesto na trhu, napr. Fiat chce preraziť cez Maserati a Jeep SUV, a Opel sa chce pozicionovať ako výrobcom športových high-tech vozidiel za rozumnú cenu.

Článok

Financial Times

Stratégia & Financovanie

Stratégia

AJ

Obmedzený